Op naar noord Vietnam - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Familie lentjes Cambodja en Vietnam - WaarBenJij.nu Op naar noord Vietnam - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Familie lentjes Cambodja en Vietnam - WaarBenJij.nu

Op naar noord Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Familie lentjes

12 Januari 2014 | Vietnam, Dong Hoi

Hai, vanaf Ho Chi Minh waar ik volgens mij gebleven was. Vietnam is echt een ontzettend mooi land. In het zuiden is het nog boven de 30 graden en bovenin sneeuwt het.
Wij zijn na Saigon/ ho chi minh naar Mui ne gegaan met de bus. mui ne was niks bijzonders maar we hadden een zwembad vlak naast onze schuifpui en dat was echt een verrassing voor de meiden. En het was bloedheet dus het kwam heel goed uit.
Na twee nachtjes zijn we een nacht in Na Trang gebleven, waar we in de ochtend een tempel hebben bezocht en in de middag zijn we naar een Vietnamese Spa geweest met modderbaden en hot springs. Echt heel fout maar zo grappig. Die meiden vonden het zo grappig en vies en spannend!
Na nha trang door naar Hoi An, waar we twee nachtjes waren. dat was echt een sprookje aan de rivier. Overal lampionnen en lichtjes aan de rivier door gekleurde wensbootjes met een kaarsje we in de rivier loslieten. En mooie markten naast de rivier met allemaal kleine bootjes. Tot 12 uur was de binnenstad afgesloten voor auto's en motoren, waarop tyche juichte " we mogen los lopen jeehhh!"
Ik heb een jurk laten maken voor mijn black tie awards.... Zeg lekker nog niet hoe ie er uit ziet maar hij is van Claudia Schiffer. ( het is niet een heel erge assepoes want dan kan ik hem nog eens aan).
Nu zijn we in Hue, waar we het rijk van de keizer hebben bezocht. Heel erg mooi en we slapen in een heel vriendelijk guesthouse. Morgen gaan we naar dong hoi, waar we in een net ontdekt grottengebied verblijven. Hele mooie grotten waar je met bootjes door kan, en boven de grond een enorm prehistorisch oud oerwoud met enorm veel dieren wordt de olifant tijgers en luipaarden en apen. Meer dan 1000 verschillende dieren. En we slapen dan in een heel klein dorpje, dus lekker rustig en stil na alle drukte.
Ik ben benieuwd hoe de meiden het oerwoud nu vinden en ik hoop dat er geen cicaden zijn. Daar zullen we denk ok niet veel bereik hebben qua internet dus horen jullie even niks van ons. Daarna zullen we weer even skypen mammies...

• 12 Januari 2014 - 07:56

Dini:

Leuk weer wat te lezen. Ik heb je whatsapp met foto's door gemaild naar je moeder. De foto's in het modderbad zijn door haar ontvangen. Groetjes

• 12 Januari 2014 - 14:20

Joke:

Mooie foto's', leuke verhalen, fijn om te volgen. liefs

• 12 Januari 2014 - 14:38

Angelique:

Leuk om te lezen !! En zo te zien kan ik er weer een land bijzetten op mijn "to do" list ;-) Geniet nog even verder want de tijd vliegt voorbij. XxX

• 12 Januari 2014 - 17:20

Renée:

Fijn weer iets van jullie te horen. Wat een leuke foto's. Kijk uit in de grotten waar vleermuizen zitten, daar kan je van alles oplopen aan ziektes. En het Vietnamese (neem ik aan) meisje??? Was dat ook een gaste? De helft van de tijd zit er al weer op bijna. Maak er iets leuks van.
    Liefs Renée

• 13 Januari 2014 - 15:33

Renée:

Wat een mooie foto van de meisjes met de hoeden en het rijtje familie Lentjes met back pack. Hebben jullie al veel tempels gezien? en het eten, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Breng maar een lekker recept mee.

liefs

Renée

• 13 Januari 2014 - 20:50

Dennis:

Jaloers is het beste woord. Goed om te zien dat jullie er van genieten. Even geen files op de A9, mist en kou ... jullie hebben een goede keuze gemaakt en goede timing :-)

• 13 Januari 2014 - 21:28

Judith:

Lieverds! In één woord WAUW!
    Geniet! Time Flies! Dikke kus

• 14 Januari 2014 - 09:38

Mark:

ziet er leuk uit hoor! alleen niet goed om te lezen om 9.30 achter de computer op mijn werk;)
    fijne vakantie nog.

groeten,